...

Brukerstøtte

Her finner du en rekke artikler som kan være til hjelp for deg som har kjøpt et system av Netcam. Du finner alt fra hjelp til oppsett og konfigurering av løsninger til bruk av medfølgende programvare, feilkoder, feilsøk og mye mer. Velg et tema eller gjør et søk i alle artiklene.

Tekst søk

Bruksanvisning for AnyDesk for brukerstøtte

Netcam Norge AS tilbyr teknisk støtte gjennom programmet AnyDesk. Følg denne instruksjonen for å raskt og enkelt gi oss tilgang til datamaskinen din, og få brukerstøtte fra Netcam. 1. Kjør AnyDesk uten installasjon Gå til AnyDesk-nettstedet Åpne nettleseren din og gå...

Forbedre videostrømmen i Hikvision NVR

For å forbedre videostrømmen til en mobil enhet i en Hikvision NVR (Network Video Recorder), kan du justere flere innstillinger og ta noen tiltak for å sikre at du får den beste mulige ytelsen. Her er noen trinn du kan følge:   Optimalisering av...

Aktivere ONVIF i Hikvision-kameraer

Aktivering av ONVIF-funksjonalitet i et Hikvision-kamera krever tilgang til kamerainnstillingene via en nettleser eller en konfigurasjonsverktøy, samt at du har påloggingsinformasjonen til kameraet. Her er en generell veiledning for å aktivere ONVIF på et...

Ta kontakt

Om du ikke finner det du leter etter, fyll ut skjemaet med informasjon om hva du trenger hjelp med, så hjelper vi deg.

10 + 14 =

Du kan også ringe oss på telefon 21682300 mellom 08:00 – 16:00 mandag til fredag.