Velg en side

Brukerstøtte

Her finner du en rekke artikler som kan være til hjelp for deg som har kjøpt et system av Netcam. Du finner alt fra hjelp til oppsett og konfigurering av løsninger til bruk av medfølgende programvare, feilkoder, feilsøk og mye mer. Velg et tema eller gjør et søk i alle artiklene.

Tekst søk

Aktivere ONVIF i Hikvision-kameraer

Aktivering av ONVIF-funksjonalitet i et Hikvision-kamera krever tilgang til kamerainnstillingene via en nettleser eller en konfigurasjonsverktøy, samt at du har påloggingsinformasjonen til kameraet. Her er en generell veiledning for å aktivere ONVIF på et...

Alarmer i Hikvision NVR

Pipe-alarmer i Hikvision NVR Som standard leveres Hikvision-opptakere med alle hørbare alarmer aktivert. Dette kan føre til at systemet avgir en pipelyd selv om alt tilsynelatende fungerer riktig. Den vanligste årsaken til at en får denne alarmlyden er fordi de setter...

Avspillings-feil med feilkode 800

Ved avspilling via internett kan en av og til få feilmelding som slutter på 800. Den heter ofte HCNetSDK.DLL[800]. Grunnen til feilmeldingen er ofte at datamengden fra NVRen er for stor. Se denne artikkelen fra LearnCCTV om hva en kan gjøre for å finne og korrigere...

Oppsett av Hikvision NVR

Første gang en starter en Hikvision NVR må den aktiveres og konfigureres. Det viktigste gjøres i oppstartveiviseren, men her finner en anbefalinger om oppsett slik at en får den til å fungere slik en ønsker.

Ta kontakt

Om du ikke finner det du leter etter, fyll ut skjemaet med informasjon om hva du trenger hjelp med, så hjelper vi deg.

3 + 12 =

Du kan også ringe oss på telefon 21682300 mellom 08:00 – 16:00 mandag til fredag.