Teknisk support

I vår nettside finner du en rekke artikler som beskriver hvordan en setter opp systemene eller feilsøking når det har blitt problemer. Vår erfaring er at 99% av alle problemer er på grunn av feil bruk eller konfigurasjon. Det er svært få fysiske problemer med utstyret. 

Vi anbefaler at du sjekker ut vår Bruker-støtte-side og søker blant artiklene der. Sjekk gjerne feilsøkings-artikler her: https://www.netcam.no/tag/feilsoking/

Hvis du fremdeles ikke finner en løsning på ditt problem, så skriv så nøye som mulig hva problemet er og hvilken type oppfølging du ønsker. Merk at for å kunne hjelpe trenger vi så god beskrivelse som mulig av problemet og hva du har prøvd å gjøre allerede. 

Vi kan hjelpe deg via epost, telefon eller internett. Fyll ut hvilken type oppfølging du ønsker.

Hvilket type system har du?

Ønsket oppfølging

13 + 13 =

Merk:

On-site support er opptil 2 timer inkl. reise, og inkluderer også reisekostnader i Oslo. Tid utover 2 timer faktures til 1190 kr pr. ekstra time. Utenfor Oslo tilkommer 6 kr pr. km. i reisekostnader.

Telefon- og internett-support-avtaler er årlige og fornyes automatisk. De kan sies opp når som helst.

All support gjelder utstyr som er kjøpt av Netcam. Vi kan i noen tilfeller også tilby support til andre systemer. Ta kontakt med oss.

Alle priser er eks. mva.