Teknisk support
I vår nettside har vi en rekke artikler om systemoppsett og feilsøking. 99% av problemene er på grunn av feil bruk eller konfigurasjon. Det er svært få hardware-problemer med utstyret.
Før dere gjør noe annet bør dere slå av og på alt utstyr.
Vi anbefaler så å lese vår Bruker-støtte-side og søker i artiklene der. Sjekk gjerne feilsøkings-artikler her: https://www.netcam.no/tag/feilsoking/
Vi tilbyr også personlig support. Fyll ut skjemaet nedenfor. Vi trenger en god beskrivelse av problemet for å forstå utfordringen og kunne velge riktig tekniker til saken. Beskriv også hva dere har prøvd å gjøre allerede. Dette vil spare tid både for oss og dere. Velg ønsket oppfølgings-type.
Merk
- Ved bestilling av support får dere en epost for å booke tid.
- On-site support inkluderer opp til 2 timer inkl. reisetid, samt reisekostnader i Oslo.
- Utenfor Oslo faktureres i tillegg 6 kr pr. km, samt ekstra reisetid.
- Tid utover 2 timer faktures til 1290 kr pr. ekstra time.
- All support gjelder utstyr som er kjøpt av Netcam. Vi kan i noen tilfeller også tilby support på andre systemer. Ta kontakt med oss.
- Alle priser er eks. mva.