Teknisk support
I vår nettside har vi en rekke artikler om systemoppsett og feilsøking. 99% av problemene er på grunn av feil bruk eller konfigurasjon. Det er svært få hardware-problemer med utstyret.
Før dere gjør noe annet bør dere slå av og på alt utstyr.
Vi anbefaler så å lese vår Bruker-støtte-side og søker i artiklene der. Sjekk gjerne feilsøkings-artikler her: https://www.netcam.no/tag/feilsoking/
Vi tilbyr også personlig support. Fyll ut skjemaet nedenfor. Vi trenger en god beskrivelse av problemet for å forstå utfordringen og kunne velge riktig tekniker til saken. Beskriv også hva dere har prøvd å gjøre allerede. Dette vil spare tid og kostnader. Velg ønsket oppfølgings-type.
Supportpriser for kunder uten supportavtale
- Ved bestilling av support kontakter vi deg for å avtale tid.
- Support faktureres 795 kr pr. påbegynt halvtime for arbeid og evt. reisetid.
- Evt materell og bytte av utstyr faktrures iflg. Netcams prisliste.
- Ved kundebesøk faktureres bruk av servicebil:
- I Oslo: 900 kr pr. besøk
- Akershus: 1200 pr. besøk
- Utenfor Oslo og Akershus faktureres 9 kr pr. km, samt bom og ekstra reisetid.
- All support gjelder utstyr som er kjøpt av Netcam. Vi kan i noen tilfeller også tilby support på andre systemer. Ta kontakt med oss.
- Alle priser er eks. mva.